Rabu, Mac 04, 2009

Gerakan Freemasonry - Musuh Dalam Menghancurkan Islam

Ustaz Haji Nik Azran Mohamad & Ustaz Haji Mahadi Haji Isa
RM35.90
Februari 2009
Hijjaz Records Publishing

Semenjak bumi ini disinari cahaya Islam, pertembungan antara hak dan batil sentiasa berlaku seolah-olah sudah menjadi rutin harian masyarakat dunia. Permusuhan yang bermula di alam malakut yang tercetus dari keengganan Iblis untuk tunduk kepada Adam berpanjangan bersama peredaran zaman dan waktu yang menyaksikan permusuhan ini saling bersilih ganti merebut takhta kerajaan di bumi ini.

Musuh Islam dari kalangan Yahudi dan Kristian sememangnya menunggu peluang keemasan ini untuk menarik dan membawa mereka ke lembah kesesatan. Orang-orang yang telah terjebak dengan umpan suapan musuh Islam terutama Yahudi akan menjadi hamba yang taat setia untuk dikerah melakukan apa sahaja kehendak mereka walaupun terpaksa membunuh saudara seagama.

Dalam masa yang sama, gerakan bawah tanah seperti Freemasonry dibawa masuk untuk diterapkan ke dalam gerakan kebangsaan yang telah dibentuk. Gerakan-gerakan seumpama ini menyusup masuk dan menjadi tulang belakang kepada gerakan-gerakan yang bersifat kebangsaan. Kehadiran gerakan seperti ini telah membawa masuk slogan-slogan yang zahirnya menampakkan mereka sebagai gerakan yang memperjuangkan nasib bangsa tetapi pada hakikatnya mengandungi agenda rahsia untuk kepentingan musuh Islam.

Di dalam buku ini, anda akan disajikan secara terperinci tentang Gerakan Freemasonry. Ia membincangkan tentang latar belakang gerakan tersebut dan bahayanya terhadap umat Islam. Sebagai umat Muhammad saw, adalah menjadi kewajipan kita untuk sentiasa berwaspada dan bersedia terhadap sebarang ancaman sama ada dari luar atau dari dalam sendiri.

Sabda Rasulullah s.a.w. yang bermaksud:

“Barangsiapa yang tidur dan tidak mengambil tahu tentang urusan orang-orang Islam, maka dia bukanlah dari golongan mereka (orang-orang Islam).”

Beli di:
http://lamanpenerbithrp.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan